Təsviri İncəsənət Müəllimliyi
Kompozisiyanın əsasları
Bu fənn çərçivəsində Tələbələr təsviri sənətdə kompozisiyanın tarixi inkişafını, onun qanunauyğunluqlarını, qayda və üsullarını dərk edir, ətrafında gördüklərini kompozisiya qaydalarına uyğun qururlar. Tələbələrin yaradıcı təfəkkürü inkişaf edir. Onlar təsviri sənətin bütün növlərinin tədrisi və əsasən mövzu üzrə rəsm çəkmək üçün əsas biliklərə yiyələnirlər.
Perspektiv
Bu mövzuda perspektivin qurulması haqqında anlayışlar; obyektlərin insan qavrayışında vizual bucaqların hüdudlarına; üfüqi xətlərin və görüş bucaqlarının təyini; üfüqi və şaquli paralel xətlərin perspektiv qurulması, en, dərinlik və hündürlük ölçüləri; üfüqi xəttin quşbaxışı səviyyəsinə əsasən sadə və mürəkkəb həcmli fiqurların perspektivinin qurulmasına diqqət yetirilməlidir.
Azərbaycan incəsənəti
Tələbələr Azərbaycan incəsənətinin inkişaf tarixini, onun ənənəvi və müasir bədii xüsusiyyətlərini izah edir, xalq yaradıcılığı, memarlıq məktəbləri, tarixi abidələr haqqında zəruri biliklərə yiyələnir, qrafika, rəngkarlıq sahələrində çalışan rəssamların əsərlərini təhlil etməyi bacarırlar.
Heykəltəraşlıq
Bu fənn çərçivəsində tələbələr heykəltəraşlıqda istifadə olunan gildən və ya plastilindən ornament, Davudun başının detallarını düzəldir, gipsdən baş maketi düzəldir və gördüklərinin plastikliyini hiss etdiklərini nümayiş etdirirlər. Təsviri sənət fənninin tədrisi üçün ilkin biliklərə yiyələnirlər.
Rəsm
Bu fənn çərçivəsində rəsmin kağız üzərində düzgün yerləşdirilməsi; çertyojda formanın strukturunu və plastikliyini ifadə etməyi; məkanda formanı şüurlu şəkildə təsvir etmək; konstruktiv və sxematik qanunlar; rəngkarlıqda işıq-kölgə və tonal ayırdetmə qanunlarına; perspektiv qanunlarına; psixoloji cəhətləri vurğulamaq və onları aydın şəkildə açmaq və rəssamlığın bütün qanunlarına uyğun şəkildə təsvir etmək; rəsmin ifadə gücünün artırılmasına və mükəmməl nəticəyə çatdırılmasına diqqət yetirilməlidir.
Rəngkarlıq
Bu fənnin tədrisi zamanı təbiətin formal nisbətlərinə əsas obyektin mərkəzdə yerləşdirilməsi; işıq-kölgə, rəng münasibətləri; isti-soyuq rəng çalarları; rəngləmə materiallarının texnologiyası haqqında ümumi anlayış; rəsm texnikası; akvarel, akril, quaş və yağlı boyalarla işləmək; təbiətdəki təbiətdən tədqiqatlar aparmaq; insan fiqurunda plastik anatomiya strukturunun aspektinə diqqət yetirilməlidir.
Təsviri incəsənətin tədrisi metodikası
Bu fənn çərçivəsində tələbələr təsviri incəsənət kurikulumu əsasında müasir dərsin strukturunu başa düşürlər. Bu fənnin köməyi ilə onlar tədris olunan ixtisas fənlərini mənimsəməklə əldə etdikləri bilik, bacarıq və vərdişlərin tələbələrə ötürülməsi yollarını və vasitələrini öyrənirlər. Onlar təsviri incəsənət sinfinin beş fəaliyyət növünü öyrətmək vərdişlərinə yiyələnir, məktəbdaxili qiymətləndirmənin növlərini öyrənir və dərsin gündəlik planlaşdırılmasını tərtib etməyi bacarırlar.
Təhsildə İT
Bu fənn İT alətlərindən istifadənin müasir metod və üsullarına, kompüter bazarında fəaliyyət göstərən multimedia texnologiyalarına, informasiyanın daxil edilməsi, toplanması, emalı və ötürülməsinə yönəlmişdir. Elektron tədris resurslarında tədris prosesində ağ lövhələrdən istifadə, innovasiyaların idarə edilməsi, distant təhsil, videokonfrans, aparat, proqram təminatı və internet axtarış sistemlərindən istifadəyə diqqət yetirilir.
Dekorativ tətbiqi sənət
Bu fənn çərçivəsində tələbələr müxtəlif naxışları təsvir etmək və onları əşyalara tətbiq etməklə bəzəmək bacarığına yiyələnirlər.
Mülki müdafiə
Bu fənn çərçivəsində mülki müdafiənin təşkilinin əsasları və onun vəzifələri; fövqəladə hallarda tələbə və professorların fəaliyyətinə; müasir məhvetmə vasitələri ilə xəsarət alanlara ilkin tibbi yardım göstərmək; bakterioloji zədələnmə ocaqlarında epidemiyaya qarşı tədbirlərlə bağlı vərdişləri aşılamaq; Mülki müdafiənin fövqəladə xilasetmə bacarıqları vurğulanmalıdır.
Multikulturalizmə giriş
Bu fənn multikulturalizmin ümumi anlayışlarını, onun inkişaf mərhələlərini, bu sahədə əsas nəzəriyyələrin xüsusiyyətlərini, cəmiyyətdə mövcud olan etnik, irqi, dini və mədəni müxtəlifliyin qorunması istiqamətində dövlətin siyasətini öyrədir. Burada Azərbaycan Respublikasının multikulturalizm siyasətinin mahiyyəti, sosial-mədəni proseslər, onun xüsusiyyətləri və ölkədə bu siyasətin uğurla həyata keçirilməsinin səbəbləri təhlil edilir.
Psixologiya
Bu fənnin tədrisində psixologiyanın predmeti və metodları, Tələbələrin yaş və psixoloji xüsusiyyətləri, onların öyrənilməsinin psixoloji metodlarının işlənib hazırlanması, diaqnostik qiymətləndirilməsi öyrənilir.
Pedaqogika
Bu fənnin tədrisində pedaqogikanın nəzəri əsasları, təhsil nəzəriyyələri, prinsipləri, metodları, vasitələri, təşkilati formaları, müasir tədris texnologiyaları, məktəbdə idarəetmə və məktəbdə idarəetmənin forma və metodları öyrənilir.
Ali təhsil müəssisəsi tərəfindən müəyyən edilən fənlər
Buradakı fənlər hər bir ali təhsil müəssisəsi tərəfindən fərqli şəkildə müəyyən edilir və həmin ixtisasın tədris planında öz əksini tapır.
Təsviri sənət tarixi
Bu fənn çərçivəsində şagirdlər ibtidai, quldar cəmiyyəti, orta əsrlər, intibah, yeni dövr, 20-ci əsr incəsənətini dərk edir, rəssamların əsərlərini təhlil edir və fərqləndirirlər. Təsviri sənət fənnindən təsviri sənət haqqında danışıq məşğələsinin öyrədilməsi üçün əsas biliklərə yiyələnirlər.